Wymiana

Chcesz coś wymienić? W Szekla4x4.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży? skontaktuj się za nami biuro@szekla4x4.pl lub 534 400 534. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym, że przesyłka zwrotna jest bezpłatna, a zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 14 dni.

Zwrot

Pamiętaj, że możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni. jednocześnie sugerujemy, aby były to nieużywane artykuły. Z tego względu radzimy ostrożnie przymierzać odzież, a buty sprawdzać na miękkim podłożu (np. dywanie). Uważaj, aby nie usuwać przyczepionych metek ani nie ubrudzić artykułów.

Chcesz coś zwrócić? Zrób to tak!
  1. Wyślij do nas email informujący o zaistniałej sytuacji na biuro@szekla4x4.pl
  2. Do paczki dołóż dowód zakupu oraz nr konta jeśli to potrzebne
  3. Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej. Forma zwrotu płatności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
    • W przypadku płatności przelewem, wartość zwracanych artykułów zostanie przelana na konto, z którego dokonano płatności. Jeżeli Twoje zamówienie zostało opłacone przelewem z konta, którego nie jesteś właścicielem to skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta i podaj numer Twojego rachunku bankowego.
    • W przypadku płatności za pobraniem, wartość zwracanych artykułów zostanie przelana na konto, które nam podałeś.
    • W przypadku płatności kartą kredytową, kwota zostanie przelana na konto Twojej karty kredytowej.
    • W przypadku płatności PayPal kwota zostanie przelana na Twoje konto PayPal.
    • W przypadku wykorzystania podczas płatności bonu upominkowego jego wartość zostanie przelana na Twoje saldo dodatnie.
    • W przypadku płatności P24 kwota zostanie przelana przy pomocy P24.

Korzystanie z sugerowanej procedury zwrotnej nie ogranicza w żaden sposób praw klienta do odstąpienia od umowy wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271).

Reklamacje i Gwarancje

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie Szekla4x4.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Procedura reklamacji

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:

  1. opis wady i okoliczności jej powstania,
  2. prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. W przypadku zgłaszania reklamacji obuwia, prosimy o przesłanie dodatkowego zdjęcia podeszwy,
  3. zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres biuro@szekla4x4.pl. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB. Prosimy wziąć pod uwagę, że większe wiadomości nie będą dostarczane na nasz serwer. Zachęcamy do używania następujących formatów zdjęć: ZIP, JPEG, RAR.
  4. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadmość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia, odzieży, cześci i akcesoriów
  • części wymienne np. fleki czy sznurówki, zamki, opony, lina.
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia, części akcesorów i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,
  • przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
  • wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.